Team Reflex is altijd al redelijk actief geweest op de MLG GameBattles ladders, af en toe met succes. Dit keer kunnen we zeker spreken van succes: Reflex WhYYZ wint de Guitar Hero 5 playoffs!

Ricardo a.k.a. Reflex WhYYZ
Op de Breda Game Tournament 3 afgelopen jaar kwamen we hem tegen, de winnaar van het Guitar Hero toernooi: Ricardo. Van beide kanten kwam er interesse om hem Team Reflex te laten versterken. Maandjes later was het zover, hij joinde Team Reflex als Reflex WhYYZ en speelde voor ons op GameBattles. Met succes. In het winter 2010 seizoen van Guitar Hero 5 op de singles ladder had hij maarliefst 29 wins tegenover 0 losses en stond zo op de 1e plaats. Een achievement opzich! Zijn GameBattles 'team': KLIK.
Playoffs
Hier een overzicht van het toernooi. De playoffs van het winter 2010 seizoen bestond uit een single-elimination toernooi met de top 4 als deelnemers. Twee matches was WhYZZ dus verwijderd van de winst. De eerste match won hij gemakkelijk met 3-0. De tweede match was ERG close, hier een report van hem uit het topic van zijn GB 'team' op het Matches forum:
WhYYZ wrote:1ste nummer What I got.
Niet zo'n moeilijk nummer, alleen erg makkelijk om de SP-overlappen. En gelukkig voor mij deed hij dit ook!
Kost hem duizend punten of zo? We miste beide geen noten!
186644-184104
1-0 voor mij.
Next up, Comedown.
Bij dit nummer geld eigenlijk hetzelfde, de eerste SP is erg makkelijk te overlappen en dat deed ik net niet, Ik moest zelfs de laatste SP note eruit Squeezen. (Zo laat mogelijk aanslaan) want ik was bang voor overlapping.
Dit deed hij ook niet, Maar door mij uitsqueeze stond ik voor.
Toen maakte hij een HELE domme fout in een SP note. En daarmee kwam ik op een giga-voorsprong.![]()
Ik bleef tref zeker en won.
342949-312068
2-0
Nu kon de beslissing vallen, You give love a bad name. Dit nummer is niet lastig TOTDAT je bij de solo komt.
De solo is namelijk niet moeilijk maar raar. Niet veel mensen snappen er iets van en ik ook niet echt.
We waren nog niet half bezig met het nummer of ik mis mijn eerste noot. En het was ook meteen een SP-Phrase![]()
Ik kwam 12K achter te liggen en ik zat en beetje al te denken aan het volgende nummer, maar ik gaf de moed niet zomaar op. Ik squeezede maar gewoon lukraak in de hoop dat het was op leverde en dat deed het ook.
Na de solo stond ik nog maar 3K achter, Ik kon nog winnen, Mits hij natuurlijk een fout maakte.
Hij had zelfs meer SP dan mij.
We gingen de lange noten in op het eind. En hij activeert zijn starpower op een andere SP-phrase zodat het niet verloren zou gaan.
En dat was nou een grote fout. De mini eind solo moest nog komen en ik wist precies waar ik hem moest aan zetten.
Op die vervelende oranje hammer-on noot.
We waren in het laatste solo stukje en ik probeerde nog een noot te squeezen, en BAM! Helemaal raakDie squeeze leverde me 200 punen extra op.......
De score...
145801-145649![]()
152 punten verschil.![]()
1 squeeze verschil....![]()
VICTORIE!!!!!!!
Onze Guitar Hero kampioenen
Na Reflex SpiN die de playoffs van het Guiter Hero World Tour had gewonnen vorig jaar zomer, hebben we dus nog een Guitar Hero kampioen: Reflex WhYYZ! GEFELICITEERD!
- GameBattles: Winter 2010
- Info: 1 April 2010 - 8 April 2010, Xbox Live, Playoff Single-Elimination Toernooi
- Game: Guitar Hero 5 (Xbox 360)
- Gametype: 1v1
- Deelnemer: Reflex WhYYZ
- Resultaat:
1e / 4 - Prijs: -
- News Artikel
- GameBattles: Winter 2010
- Info: 1 Januari 2009 - 31 Maart 2009, Xbox Live, Ladder
- Game: Guitar Hero 5 (Xbox 360)
- Gametype: 1v1
- Deelnemers: Reflex WhYYZ
- Resultaat: