Team Reflex Meeting! :D

Het laatste Team Reflex nieuws, feitjes en aankondigingen.

Postby Xorta » 09 May 2010, 23:00

Dit weekend (8 & 9 mei) werd de allereerste Team Reflex Meeting gehouden in Liempde. Spawn's stekkie, meer dan 20 man, heel veel Xbox'en, monitoren, voedsel, bier en pretmiddelen. Top weekend!

Image
Luchtje scheppen... :roll:

Meeting!
Al voor een lange tijd stond er een grote Team Reflex meeting op de planning. Afgelopen weekend werd dit, na een 50 pagina's grote Team Reflex Meeting topic op ons prive forum, realiteit! Reflex Spawn zorgde samen met de hulp van Reflex Touch voor de locatie in Liempde, Noord-Brabant. Een toplocatie met genoeg ruimte en slaapgelegenheden. Er was veel animo: zeker 20 Team Reflex leden kwamen, daarnaast ook nog wat chille niet-leden/vrienden van leden. Iedereen nam zoveel mogelijk gear mee: we hadden uiteindelijk zeker 16+ xboxen en monitoren staan, een hoop Guitar Hero drumstellen en gitaren, veels te veel kabels en een nice switch/hub van Reflex Vandel om alles met elkaar te connecten. Naast Guitar Hero werd er vooral Halo 3 gespeeld, maar ook Modern Warfare 2 en wat andere games. Een ruime voorraad voedsel, bier, wiet en lachgas was ook aanwezig. Kortom, het weekend kon niet meer stuk!

Als ik me niet vergis is dit DE lijst:

• Reflex Spawn
  • Reflex Touch
  • Reflex IcE
  • Reflex Saphis
  • Reflex Xeros
  • Reflex Esthas
  • Reflex Vandal
  • Reflex Xorta
  • Reflex SpiN
  • Reflex Nathan
  • Reflex Ghetto
  • Reflex Fusion
  • Reflex Sostic
  • Reflex Vato
  • Reflex Dief
  • Reflex SuperNova
  • Reflex 1Shot
  • Reflex Arbman
  • Struissie (Spawn's broer)
  • JoThomi (Dief's maat)
  • Linksonder
  • Nog zo'n gast (lachgas spacer) Edit: Zeverzak!
  • Nog iemand :P
  • Meer???
Image
Guitar Hero hoek... SuperNova (voor), Nathan (midden), SpiN (gitaar) en Dief (achter).

Halo 3 2v2 toernooi
Er werd uiteraard een hoop gegamed. De Guitar Hero hoek was constant actief (Dief/SuperNova/SpiN/Nathan). Aan de andere kant werden vooral FIFA 10, Street Fighter IV en Modern Warfare 2 gespeeld. In het midden Halo 3, welke het meest actief was en waarvoor we uiteindelijk, na de random 4v4's, een 2v2 MLG toernooitje voor startten. Goede spelers werden ingedeeld met minder goede spelers, totaal 8 teams. Dit bleek uitstekend te werken! Het hele toernooi lang (van 10 uur 's avonds tot uur of 3 's nachts) werden langzaam maar zeker alle poule matches gespeeld, waarvan heel veel close games. Iedereen deed behoorlijk z'n best dus over een succes valt te spreken. Inhoudelijk wie van wie won maak ik duidelijk d.m.v. een screenshot van het Excel bestandje wat gebruikt werd. En jaja, Spawn en SpiN wonnen, krijgen hun prijs binnen 3 werkdagen thuisgestuurd ;).

Image
Uitslagen van het Halo 3 2v2 toernooi.

Image
Halo 3 spelers in actie.

Indrukken en ervaringen
Zelf was ik alleen nog andere LAN's 'gewent' met de Reflexers, vaak alleen wat gamen en dan naar huis. Deze meeting zou voor de eerste keer ook gewoon een 'feestje' worden, dus had er erg zin in, was helaas wel het Physixz shirtje vergeten voor de verbranding :( . Ik was wat later dan de rest, maar toen ik binnen kwam rond 3 uur 's middags: WOW! Alles relaxt opgezet op die nice locatie, superchille sfeer, alles klopte gewoon en was zeker boven m'n verwachting. :D Gewoon hele dag genoeg kunnen gamen, maar ook beetje rondhangen, biertje en een voetballetje buiten. Patatje, 50 frikandellen en een kaassoufle als avondmaal, heerlijk ongezonde dag wat betreft het voedsel :P. Halo 3 2v2 toernooitje in de avond wat echt chill werkte! Ondertussen werd er redelijk wat gedronken en gras gerookt, dus later op de avond/nacht werd het wat meer rondkutten en meer rondchillen. Naast wat nieuwe gezichten (Fusion, Dief, SuperNova)... Arbman kwam in de nacht nog langs, echt super om zijn bek een keer te zien. :D Uiteindelijk werd het spacen met lachgas voor sommige van ons, prachtig! Heb Saphis zwaar onder invloed nog een noscope kunnen geven. :P Rond 5 uur nest in, na een 5v5 MLG :P. Chille nacht gehad, goed geslapen. Volgende dag (zondag) verlieten er een aantal van ons rond uur of 12, maar nog werd er redelijk wat gegamed. Zonder voedsel waren we genoodzaakt even te ontbijten bij de McDonalds rond een uur of 2, daarna weer terug voor de laatste paar uurtjes gamen. Tussen 5 en 6 afbreken en naar huis.

Ik quote wat posts met ervaringen van andere figuren uit het TR Meeting topic!

Dief wrote:Ik ben weer thuis gearriveerd en laat ik de eerste zijn die hier zegt wat hij er van vond! GEWELDIG :D

Enkele hoogtepunten van de avond:
-Mijn verlies met 9-0 op Fifa van Vato
-Het Halo-toernooi
-26 frikandellen en een kaassouflétje
-De drumstick-grap tijdens het eten
-Jothomi en Vandals teamwork :)
-Nathans -1 op You're Gonna Say Yeah van de Hushpuppies!!
-Xorta wint een onder-invloed-van-gas-uit-balon-wedstrijdje-noscope op sublieme wijze
-Spin kan Dyer's Eve!
-Spawn's lach na inhallatie
-Spawn excellereert met een +20 op het laatste potje van de avond: Team CTF op MLG PIT
-Saphis zijn 106 assists-game
-Ghetto's lach 's avonds op de slaapkamer, onbetaalbaar!
-Xorta's lichtje op de kamer om half 6, hij kwam binnenstormen, ik verschoot echt niet normaal hard..
-Supernova op drums for the win
-Dief faalt op Brianstorm:(
-De DIKKE joints die gedraaid werden
-De balonronde met 5 personen, met dub-style muziek op!

en ga zo maar door! geweldig jongens, ik vond het super en zeker voor herhaling vatbaar ;)

Arbman wrote:Voor mij:

- 1 Voor het klerestuk rijden
- 1 Voor de A2 die op de terugweg onderhouden werd zodat ik over Rotterdam terugmoest en om kwart voor 7 thuiswas.
- 100 Voor Vato die ik uit mijn vriendenlijst gooi op Live

Dan echt + 1000000 voor de gasten die er waren, de sfeer die er hing, hoe groot de opkomst, de locatie, Spawn die stukging met die andere gozer van de lachgas, de bier, de wiet, alle Xboxen, de schermen dus alle moeite die iedereen heeft gedaan. Volgende keer hoop ik echt dat ik ff anders in mijn werk zit en er de volle meeting bij kan zijn, ik ben bijna zeker weer van de partij.

Saphis wrote:+1 voor Vandal die twee keer hetzelfde bierflesje omgooit
+1 voor Sp1n en Dief met dat lange guitar hero nummer

Vato wrote:+ 1 voor Vandal voor het regelen van de switch
+ 1 voor Spawn voor het beschikken over zo'n goeie locatie
+ 1 voor Arbman voor het tijdstip dat tie toch maar ff kwam opdagen.
(vertel de mensen even waarom je me verwijdert ;) )
+ 1 voor alle GH gasten die los gingen op drums (jezus, wat stonk het in die hoek)
+ 1 voor Xorta en z'n slagroomspuit
+ 1 voor iedereen die erbij was.

Ik vond het iig een zeer geslaagde meeting!! :D

Gene wrote:Ik sluit me bij jullie aan, vond het ook super gaan.

Heb me echt prima vermaakt, alleen jammer dat ik niet met het FFA H3 mocht meedoen, (Xorta plaats mij niet meer met 1Shot ajb :shh: )

-1 voor Joep die ik 2x in de nacht heb moeten wakker maken vanwege zijn gesnurk.
-1 voor Xorta die geen Halowars kon spelen, omdat hij blijkbaar een update niet heeft.
-1 voor Ownz dat hij er niet was en zelfs niet eens langs kwam, zo miste wij toch eigenlijk wel veel CoD game's (Halo en GH in overvloed)

+1 voor Spin omdat hij gewoon een te relax gast is, en dat hij nummers volhield met Gh en ik niet :clap:
+1 voor de GH hoekje want hij hadden lekker een bank en super veel speel ruimte.
+1 voor Dief die even liet zien hoe je op een ion Brainstorm doet, en alle fast nummers van GH:M, en zijn uithoudingsvermogen.
+1 voor Spawn omdat hij dit weer heeft geregeld en zo meesterlijk KNAP gezicht trok tijdens zijn tripje, ik upload hem soon. :angel:

Daarnaast zeg ik volgende x weer bij spawn? locatie is perfect toch nu nog een Barbecue erbij regel ik wel :)
Spreek jullie wel weer op Live.

Spawn wrote:Shout outs? Nou vooruit dan maar.

+1 Voor Vato, gouden kerel
+1 voor Touch, bedankt voor de hulp.
+1 en -1 voor alle GH gasten, harstikke leuk dat drummen, maar moet dat 12 uur non-stop?
+1 voor de TV van Fusion, die zelfs met een universele afstandsbediening niet werkt.
+1 voor Sander en zijn "onzichtbare ballon mimiek"
+1 voor Sander en zijn Slagroomspuit....
+1 voor Vandal zijn plug en play switch, ding werkte echt geniaal.
+1 voor de 5v5 om 5 pot.
+1 voor iedereen die ik vergeten ben en aanwezig was. Het was een gezellig weekendje en hieruit blijkt maar weer eens dat Reflex bestaat uit een hoop gezellige zuipende, blowende, ballonzuigende idioten die toevallig ook aardig met een controller overweg kunnen. (bijna iedereen dan, ik noem geen namen...).

ow... Ps:

-1 voor Esthas, 3 man down en de laatste no-shield, meneer besluit een random nade te gooien en mijn Overkill Extermination te jatten.. :cry:

ow... Ps:
+1 voor Arb, tof dat je langs kwam en goed om te zien dat er nog iemand binnen Reflex verstand heeft van auto's.

SpiN wrote:wow deze meeting was zo'n succes,
beter dan ik me had kunnen voorstellen.

dan hier mijn plusjes

+1 voor Ward die het mogelijk heeft gemaakt om dit weekend in game-utopia door te brengen.
+1 voor iedereen die aanwezig was, in mijn optiek allemaal geslaagd om een pluspunt waard te zijn, meen ik echt.
+1 voor Sander die mij iets geheel nieuws heeft laten ervaren, ik genoot ervan :thumbup:
+1 voor Marco die wel chille gast is en voor shag zorgde ;).
+1 voor Nathan die synchroon ging drummen met mij met een Viking helm op!
+1 voor Dief en zijn skills en 'ongelofelijke' uithoudingsvermogen, respect.
+1 voor Esthas zijn voorgedraaide 3,50 Twisla party joints.
+1 voor iedereen (en dat waren er veel :p) die een ballon opgezogen heeft, wat een gekke party, Te gek! Zoveel mensen die ervoor open stonden, was echt onbegrijpelijk, mensen die niet wilden... ook prima^^.
+1 voor Sander zijn space moment, oh wat heerlijk om wat meer van hem te zien, heb iig wat beelden in mijn hoofd die mij lang bij zullen blijven.
+1 voor Nathan die mij vanmorgen Deo gaf...had eerder gemogen, ook tevens na jouw eigen commentaar (Jah Vato... dat was ik in die hoek).
+1 tafel met drinken (en snacks), al weet ik niet hoe het daar allemaal kwam, hoopte stiekem dat we nog met een groep langs de appie zouden rijden ofzo.
+1 voor Touch en zijn coach kwaliteiten, ik begreep werkelijk nog niet de helft van de calls, maar commando's als: 'Niet daarheen lopen', of 'terug-Spin-terug' die begreep ik maar al te goed, en dat heeft ons wel wat deaths bespaard.
+1 voor ARBMAN!- die man komt 's nachts even helemaal naar brabant om toch nog even aanwezig te zijn op de lan, en dan nog zo'n geweldig jointje draaien speciaal voor deze Spin... HMmmmmmm oh yeh, beter.

-1 voor 60% aldi-meuk op tafel, bederft mijn eetlust een beetje, sorry maar tis zo. Verder beetje weinig bier en energy, hoewel bier niet op is gegaan... maar ik betwijfel sterk dat de juiste mensen daarvan op de hoogte waren.
-1 voor Supernova voor het crashen van mijn drumkit, niet leuk :(.
-1 voor Marco die ik niet heb kunnen zien, maar omfg zo goed heb kunnen horen tijdens de 2e ballontrip.
Daarbij
+10 voor Dief die mij begreep, goed reageerde en meteen muziek opzette toen ik erom vroeg tijdens die 2e trip, echt mijn dank was niet uit te drukken... maar misschien viel het wel op :p.

Sorry als je er niet tussen staat, maar de tekst is al te lang waardoor ik niet meer kan zien wat ik nu typ.
Dit weekend was gewoon een succes, daar kan niemand omheen, tot het volgende event :thumbup:

Image
Met de shirts aan! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Files
Zoals te lezen is in de bovenstaande posts was er duidelijk wat pret gaande, o.a. met het lachgas ;). Natuurlijk zijn er een HOOP foto's en filmpjes gemaakt van de hele meeting. Naast de enkele pics in dit nieuws artikel kun je ALLE pics en vids bewonderen op het Files forum IN DIT TOPIC! Op dit moment staan alleen nog mijn foto's en video's daar, hierbij vraag ik of iedereen zijn pics/vids naar mij wilt mailen, of de links naar waar je hem hebt geupload. Dus nog NIET POSTEN aub, zo kan ik een mooi overzichtje maken in de startpost. Thanks!

Image
Ajax vs. Feyenoord :clap:

Dus
Geslaagde shit, zeker voor herhaling vatbaar! Thanks voor het komen allen, iedereen stuk voor stuk top! Speek jullie op Live en tot de volgende LAN of meeting! :D

X
Xorta
TR & RGT Manager

Country: Netherlands (nl)
XBL Gamertag: Reflex Xorta

Re: Team Reflex Meeting

Postby Vandal » 09 May 2010, 23:03

Lachgas spacer = Zeverzak volgens mij.
Snel doorlezen
Image

"I take spit over raymo shit, I'm a Vandal."
Vandal
TR Member

XBL Gamertag: Reflex Vandal

Postby Xorta » 09 May 2010, 23:09

Ghehe ok, changed! :D

Edit: Kben fokin moe, ik post alle fotos/vids morgen wel op Files forum, nu pitten. Latr!
Xorta
TR & RGT Manager

XBL Gamertag: Reflex Xorta

Re: Team Reflex Meeting! :D

Postby UniKz » 09 May 2010, 23:25

aha, vroeg me al af waarom het zo rustig was op de site :D
Ziet eruit als een top weekend heren :)
Fariko.Deviant
UniKz / fLeX / StricT / KniFeR / DaReDeVL

http://www.fariko.ml
http://www.youtube.com/user/GillesD12
UniKz

Country: Belgium (be)
XBL Gamertag: eMpathy UniKz

Postby Vato » 09 May 2010, 23:26

Die gast ging echt te leip lachen. Dat filmpje moet ik echt nog eens zien.
Vato
TR Member

Country: Tuvalu (tv)
XBL Gamertag: Reflex Vato

Postby Vandal » 09 May 2010, 23:38

Yo vato volgens mij had jij die laatste keer niet gezien.
Shit ging PRECIES! hetzelfde, zoniet: ERGER!
Image

Vandal
TR Member

Postby Gene » 10 May 2010, 11:59

Ik heb nog filmpjes met de Lachgas van:

Spawn
Spinneman
Vato
Struisie
Esthas
Linksonder

en meer :D Mail ze vanavond wel naar je
Image
Image
Gene
TR Member

Country: Indonesia (id)
XBL Gamertag: Reflex Gene

Postby Saphis » 10 May 2010, 12:05

haha ja het filmpje van spawn en de lachgas(t) zou ik wel willen zien :P

Ik heb trouwens een controller meegenomen die niet van mij is ipv mijn eigen sorry..
Saphis
TR Member

Postby Vandal » 10 May 2010, 12:34

Ja, daar hoorde ik Zeverzak over praten.
Met een smiley sticker of zoiets erop?

Hij heeft die van jou dan als het goed is.
Of nog meerdere mensen hebben controllers die niet van
hen zijn.
Image

Vandal
TR Member

Postby Sostic » 10 May 2010, 12:46

Volgens mij heeft zeverzak ook mijn cod4 nog :(
Call me Mr Flintstone, I can make your bed-rock